Reklamační řád
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího
- Daniel Teplý - Květináče.cz,
- IČ 63795299
- DIČ CZ70111010017
- Valdštejnská 287/5, 460 01, Liberec
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.
1. Záruční podmínky
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců (kromě rostlin). V případě, že se během této doby vyskytne vada na zboží má kupující právo na reklamaci.
2. Postup při reklamaci zboží
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
• Informováním Prodávajícího nejprve telefonicky, e-mailem či písemně. (než odešlete reklamované zboží zpět)
• Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení na webovém rozhraní.
• Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla či místa podnikání Prodávajícího. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
3. Adresa pro zasílání reklamovaného zboží
Zboží zašlete na adresu kamenné prodejny: - BEZ DOBÍRKY.
(doporučujeme nás kontaktovat předem. ZBOŽÍ LZE VRÁTIT NAŠÍ OBJEDNANOU DOPRAVOU)
- Květináče.cz
- Nákladní 802
- 460 07, Liberec 7
- Tel: +420 739 960 870
4. Vyřízení reklamace
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží.
V případě, že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Je-li reklamace shledána neoprávněnou, má Prodávající právo požadovat náhradu nákladů spojených se zjišťováním vady a náhradu nákladů na přepravu reklamovaného zboží zpět ke Kupujícímu.