Co dělat při doručení poškozeného zboží
Je nutné pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží u všech druhů přepravy
PPL a DPD
Pokud poškozenou zásilku převezmete od společnosti PPL i DPD a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte na email info@kvetinace.cz (uvádějte číslo balíku, číslo faktury nebo objednávky a co konkrétně není v pořádku. Je nutné pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží (celkový náhled balíku včetně obalového materiálu a s štítkem balíku a popřípadě křehké atd.) a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe. Poškozený balík nevyhazujte, dokud nebude reklamace uzavřena. (PPL si vě většině případů balík odveze!) Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete od České pošty a zjistíte poškození zboží, až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání nahlášením všech podrobností o škodě pomocí emailu na info@kvetinace.cz (uveďte číslo faktury, co konkrétně není v pořádku, také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu.
Firemní rozvoz
Při našem firemním rozvozu zboží pečlivě zkontrolujte a poté převezměte. Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do jednoho pracovního dne od převzetí na email info@kvetinace.cz (uveďte číslo faktury, co konkrétně není v pořádku, také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku) Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody. Při nenahlášení škody do jednoho dne od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
Uloženka.cz
Pokud poškozenou zásilku převezmete od společnosti Uloženka.cz a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte na email info@kvetinace.cz (uvádějte číslo balíku, číslo faktury nebo objednávky a co konkrétně není v pořádku. Popřípadě fotodokumentaci poškozeného zboží a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.